Přístup k většímu množství příběhů a ještě rychleji. To je cíl nového testu Instagramu, který právě probíhá v rámci Stories. Kanál se Stories by mohl být totiž nově dvouřádkový.
Popularita Instagram Stories je nesporná. Proto se je sociální síť stále snaží vylepšovat a přitahovat k nim nové uživatele. Nyní testuje novou podobu feedu, ve kterém by se měly příběhy zobrazovat ve dvou řádcích pod sebou.
V poslední době to ale není jediný pokus Instagramu redesignovat Stories feed. O větší počet bublin se snažil například už v dubnu.
Nedávno se objevila také další novinka, která by umožnila rychle přecházet mezi Stories.
Je zkrátka vidět, že Instagram chce posunout příběhy na atraktivnější úroveň a že chce připoutat pozornost od tradičního feedu ke Stories. Pokud se feed s dvojitými Stories osvědčí, bude to pro Instagram jasným signálem, že čím víc příběhů, tím lépe.