Instagram experimentuje s novou funkcionalitou pro Reels. Nově bude přímo ve videích nabízet poznámky, které vysvětlí, proč si klip v aplikaci vede dobře.
Nové tipy, které najdete ve spodní části obrazovky pod popiskem videa, poskytnou kontextuální pohled na nejúčinnější prvky každého jednotlivého reelu.
Když na informace kliknete, zobrazí se konkrétní vysvětlení a tipy k výkonu.
Tyto tipy vám mohou pomoci lépe porozumět tomu, co v Reels dobře funguje, a odhalit klíčové faktory, které zvyšují jejich dosah.
Což by mohlo být velice užitečné. Objem sledování Reels a jejich vytváření totiž neustále roste (na Facebooku a Instagramu nyní zaznamenávají více než 200 miliard kumulativních zhlédnutí denně). Meta navíc pro jejich doporučování využívá umělou inteligenci, aby se dostaly i k lidem, kteří vás nesledují.
Z těchto důvodů stále více firem začleňuje reely do svých marketingových strategií a snaží se zvýšit výkon a dosah svého obsahu. Je proto dobré vědět, jak na to.
Podrobnosti najdete zde.