Instagram testuje nový reklamní formát ve videích Reels. Nová varianta zobrazí více reklam různých inzerentů v rámci jedné obrazovky.
Nový formát multi-ads seskupuje vybrané související značky na jednu obrazovku, která se pak zobrazí mezi videi Reels.
Novinka bude fungovat tak, že poté, co se uživatelům zobrazí reklama, nebo poté, co na ni zareagují, se pod prvním příspěvkem zobrazí další související reklamy více inzerentů, které Instagram naservíruje na základě jejich zájmů.
Díky tomu mohou inzerenti oslovit větší množství potenciálních zákazníků.
Toto umístění reklam je volitelné. Pokud tedy tento formát nevyužijete, nemusíte jej povolit.
Novinka ale i tak stojí za zvážení. Podle Instagramu je tento placement výhodný – nabízí nižší náklady a potenciálně vyšší objem umístění mezi lidi, kteří se již zapojili do souvisejícího obsahu. Na druhou stranu to, že budete soutěžit s více inzerenty v jednom snímku, může vést k nižšímu vystavení reklamy a nižšímu výkonu.
Tento koncept se však v praxi osvědčil – na sociálních sítích totiž už nějakou dobu funguje. Instagram poprvé spustil reklamy pro více inzerentů v hlavním kanálu příspěvků v říjnu. Reklamy s více inzerenty se navíc mohou zobrazovat také ve feedu Facebooku a ve Facebook Stories, takže není žádným překvapením, že se Meta snaží tuto možnost rozšířit i na Reels.
Podrobnosti o uvedení této novinky Meta ale ještě nezveřejnila. Až k tomu dojde, budeme vás informovat.