Meta experimentuje s dalším novým reklamním formátem na Instagramu. Nové reklamy „vyskočí“ ve Stories a zavedou uživatele k propagovaným produktům.
V rámci feedu příběhů na Instagramu si můžete povšimnout nového typu reklam. Ty vyskakují z dolní části obrazovky pod Stories a zahrnují také tlačítko s výzvou k akci, pomocí kterého se dostanete k danému produktu, který reklamy propagují.
Podobné reklamy se objevily také v horní části obrazovky nad rozhraní Stories.
Prozatím není jasné, zda Meta tyto reklamy testuje s větším vzorkem inzerentů, nebo je omezila pouze na své vlastní produkty, na něž chce uživatele upozornit.
V poslední době však na Instagramu přišla s větším množstvím nových reklamních formátů. Kromě těchto reklam ve Stories představila také reklamy ve feedu, jež nelze přeskočit a uživatelé musejí při prohlížení hlavního kanálu příspěvků počkat, dokud se celé nepřehrají, jinak je aplikace dál nepustí.
Pokud nové reklamy zafungují, znamenaly by další možnost, jak by inzerenti mohli na Instagramu dosáhnout lepších marketingových výsledků než dosud. O dalších podrobnostech se Meta zatím nevyjádřila. Jakmile tak učiní, budeme vás informovat.