Instagram se začal zabývat novou možností, která by zvýraznila IGTV kanál v hlavním feedu. IGTV nemá zatím tolik příznivců jako Stories, proto chce Instagram tímto krokem zvýšit její návštěvnost.
Odkaz na IGTV najdete v pravém horním rohu Instagramu. Po kliknutí na oranžový symbol televize IGTV se vám zobrazí k výběru videa.
Běžní uživatelé mohou nahrávat videa o délce 15 sekund až 10 minut. Ověřené účty a účty s velkým publikem dokonce až hodinová videa. Pokud uživatel, kterého sledujete, video do aplikace nahraje, zobrazí se vám upozornění.
IGTV je relativně nová funkce, kterou chce Instagram posunout do hlavního feedu a přinést jí tak více uživatelů.
IGTV carousel a jeho vybraná videa se budou zobrazovat hned v domovském panelu pod Stories, což by kanálu mělo zvýšit pravděpodobnost, že uživatel na spoty klikne. Mnoho uživatelů mohlo doposud malou ikonku IGTV přehlédnout a tímto novým zvýrazněním by se o ní mohl dozvědět opravdu každý uživatel.
V případě, že IGTV naroste na popularitě, bude to i jistá motivace pro tvůrce, aby byli v aplikaci aktivnější a vytvářeli zajímavý obsah. Jejich videa by měla možnost větší propagace a pravděpodobnost se dostat k širšímu publiku.
Jakmile Instagram zavede IGTV do hlavního feedu, jako další krok chystá zpeněžení a zavedení reklamy tak, aby se maximalizovaly příležitosti pro firmy.