Instagram umožní uživatelům i firmám schovat hashtagy, které používají při zveřejňování příspěvků. Kromě toho připravuje drobné aktualizace i pro sponzorovaný obsah.
Schválně, v průměru kolik hashtagů používáte u jednotlivých příspěvků na Instagramu? Tři, deset nebo třeba třicet? Hashtagy jsou na Instagramu alfou a omegou k získávání followerů a šíření obsahu, ale jejich záplava dokáže příspěvku ubrat na kráse a ruší dojem, který z něj můžete získat.
Značky, influenceři a tvůrci obsahu proto dlouho volali po jiné možnosti, jak to s hashtagy vyřešit. Instagram proto testuje novou funkcionalitu, která umožní skrýt hashtagy u příspěvku, aniž by omezil jejich počet, který smíte použít. Díky tomu přestane být feed zahlcený #hesly a vrátí se zpět k tomu, proč ho uživatelé milují – bude znovu líbivý a méně plný nekonečného proudu slov namačkaných na sebe.
U sponzorovaného obsahu by se mohly hashtagy také skrývat, ovšem nadále zůstane v titulku označovaný jako #ad nebo #sponsored.
Hashtagy budou u tohoto typu příspěvků pro uživatele stále k dispozici a k nahlédnutí, ale zůstanou „zabalené“ za hlavním hashtagem (ve formátu například #Brno + 6), aby nerušily pozornost.
O možnosti skrytí hashtagů hovořil Instagram už loni na podzim. Funkcionalita se nyní zatím testuje. Spuštění bychom se měli dočkat do 1-3 měsíců.