Instagram spouští novou reklamní možnost pro prodejce. Sponzorované seznamy produktů najdete v záložce Obchod a již jsou dostupné všem inzerentům.
Po pár týdnech testování zavádí Instagram novinku naostro. Test totiž odhalil, že promované produkty nemají žádný negativní dopad na engagement a naopak pomáhají přinést zajímavé výsledky.
Pokud inzerujete v aplikaci Instagramu a máte tu zalistované produkty, můžete svou nabídku nyní sponzorovat přímo v záložce Obchod. V reklamě se objeví také označení, že se jedná o placený příspěvek.
Díky tomu lidé snáze objeví a nakoupí produkty během „surfování“ po sociální síti. Reklamy se zobrazí jako dlaždice na hlavní stránce instagramového Obchodu.
Sponzorované seznamy produktů si uživatelé budou moci také uložit do svého „wishlistu“ nebo je sdílet s přáteli. Nakoupí je přitom skrze stránku s detaily.
A jak to bude s konkrétní nabídkou produktů pro konkrétní uživatele? Čím více se Instagram učí, jaké jsou nákupní preference každého uživatele, tím lépe je schopný nabídnout takové produkty, o které budete mít s největší pravděpodobností zájem. Potenciál nového nástroje je tak obrovský.