Jak získat ověřený instagramový účet

29. 1. 2019Návody

Štítek ověření se na Instagramu zobrazuje vedle jména účtu a pro jeho dosažení musíte splňovat určitá kritéria. U takto ověřených účtů si můžete být jistí jejich autenticitou. Modrý štítek obvykle získají profily veřejně známých osobností, celebrit a globálních značek.

Instagram v žádosti hodnotí řadu faktorů, které se musí shodovat s ověřovacími kritérii:

  • Autenticita – Váš účet musí představovat skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo entitu.
  • Unikátnost – Je možné ověřit jen jeden účet na osobu nebo firmu (výjimkou jsou specifické účty pro různé jazyky). Instagram nekontroluje účty obecného zájmu.
  • Kompletnost – Váš účet musí obsahovat kompletní informace (popis, profilové foto), alespoň jeden příspěvek a musí být veřejný. Nesmí se zmiňovat odkazy na další sociální média.
  • Zajímavost – Váš účet musí být dobře známá a hodně vyhledávaná osoba nebo firma. Instagram do hodnocení nezahrnuje výsledky placené reklamy, ale analyzuje přirozený zájem o vaši osobu/firmu.

Pokud chcete o ověření zažádat a zkusit, jestli váš účet splňuje požadavky Instagramu, stačí kliknout na „Nastavení“ a v možnostech vybrat Požádat o ověření“.

 V žádosti musíte vyplnit:

  • celé jméno
  • známý/známá jako
  • kategorii účtu

Dále přiložíte fotku svého dokladu totožnosti a poté můžete žádost odeslat.

Jakmile Instagram váš požadavek o ověření zkontroluje, obdržíte oznámení, jestli kritéria splňujete. V případě zamítnutí můžete odeslat novou žádost po 30 dnech.

Pokud modrý odznak ověření získáte, Instagram vám ho může kdykoliv odebrat v momentě, kdy přestanete splňovat jeho kritéria.

V případě, že ověření nezískáte, můžete využít i jiných způsobů, jak ukázat, že jste autentickým účtem. Propojte si váš účet na Instagramu s Facebookem a oficiálním webem, ať o vás mají uživatelé co nejvíce vstupních informací.

Přečtěte si také, jak získat ověřenou stránku nebo profil na Facebooku. Odznak ověření na Facebooku a Instagramu fungují nezávisle. Jestliže máte modrý nebo šedý odznak na Facebooku, neznamená to, že ho dosáhnete i na Instagramu a naopak. Každá platforma hodnotí účty uživatelů a firem odděleně.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře