Facebook zveřejnil nový report. Zpráva s názvem Widely Viewed Content Report vám poskytne podrobnosti o obsahu na Facebooku, který lidé za poslední čtvrtletí sledovali v kanálu příspěvků nejvíce. Report slouží především jako marketingová inspirace.
Report začíná ukázkou TOP 20 nejsledovanějších domén, odkazů, stránek a příspěvků v News Feedu. Sice vynechává reklamy, ale zahrnuje obsah, který Facebook v rámci feedu doporučuje. Facebook také upozorňuje, že obsah, který vidí většina lidí, nemusí nutně znamenat také největší zapojení.
Většina příspěvků (57 %), které lidé ve feedu vidí, pochází od jejich rodiny a přátel. To koresponduje se změnami, které Facebook v minulosti provedl, aby právě tyto příspěvky tvořily větší část News Feedu.
Z reportu také vyplývá, že za Q2 letošního roku drtivá většina nejsledovanějšího obsahu (přes 87 %) nezahrnovala odkazy vedoucí na externí zdroje. Linky obsahovalo pouze necelých 13 % příspěvků. Nejčastěji je sdílela média.
Většina sledovaného obsahu se také netýká politiky. Politický obsah tvoří pouze 6 % toho, co na Facebooku uvidíte. Tato problematika přichází nejčastěji z příspěvků přátel nebo stránek.
Pokud vás zajímají podrobnosti, doporučujeme nahlédnout na blog Facebooku nebo přímo do reportu.