Kampaně Advantage+ dosahují 32% nárůstu ROAS

1. 3. 2023Novinky

Meta poskytla nové statistiky o účinnosti reklamních kampaní Advantage+. Ty si pochvaluje mnoho výkonnostních inzerentů, protože skutečně dosahují lepších výsledků.

Meta se na nástroje řízené umělou inteligencí (AI) začala více zaměřovat po aktualizaci systému iOS 14 od společnosti Apple. Kvůli ní má totiž k dispozici méně dat o uživatelích, a proto se vrátila ke strojovému učení a budování efektivnějších systémů cílení reklam založených na systematické inteligenci.

Jedním z AI nástrojů pro cílení reklam je Advantage+. A že jde o krok správným směrem a je skutečně účinný, dokazuje i nejnovější report.

Ve 4. kvartálu 2022 zaznamenali inzerenti o více než 20 % více konverzí než v předchozím roce. Nedávné testy také ukázaly, že inzerenti, kteří využívají nákupní kampaně Advantage+, zaznamenávají 32% nárůst návratnosti reklamních výdajů.

U nákupních kampaní Advantage+ vám stačí nastavit obchodní cíl, cílovou zemi, reklamní kreativu a rozpočet. O zbytek se pak postarají systémy umělé inteligence – optimalizují vše tak, aby našly správnou osobu, se správným sdělením a ve správný čas.

Nelze říci, zda kampaně Advantage+ budou fungovat u všech firem stejně. Vždy se najdou inzerenti, kteří budou potřebovat dodatečnou kontrolu, aby se ujistili, že jejich výdaje na reklamu směřují tam, kam chtějí. I tak ale stojí za vyzkoušení. Proces je jednoduchý a vy byste se mohli zaměřit na jiné, podstatnější věci, než je sledování denních výdajů na reklamu a zdokonalování kreativy.

Meta rovněž uvádí, že se chystá přidat další prvky AI, například vylepšení kreativních standardů Advantage+. Umělou inteligenci využije k tomu, aby inzerentům pomohla automaticky aplikovat drobná vylepšení (například úpravu jasu, poměru stran a umístění textu), a zlepšit tak výkon kreativy. V nedávném testu Meta zjistila, že reklamy, které používaly standardní vylepšení, přinesly o 14 % více doplňkových nákupů na jeden utracený dolar.

A ještě jedna novinka související s AI – Meta nedávno podala patent na systém analýzy videa, který by dokázal předpovídat viralitu videoklipů.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře