Populární reklamní formát Lead Ads, který už dlouhou dobu funguje na Facebooku, se nově objeví také na Instagramu. A že se máme na co těšit, ukázalo už beta testování. Při něm totiž vyšlo najevo, že Lead Ads na Instagramu umí rozšířit dosah o 45 % a snížit náklady až o polovinu.
Mobily hrají ve světě Facebooku a Instagramu stále větší roli a staví před marketéry nové výzvy, hlavně co do oslovování nových zákazníků a relevantních informací, které od nich získávají. Facebook navíc přišel na to, že uživatelé jsou stále méně tolerantní k dotazníkům, které nejsou nativní ani optimalizované pro mobilní rozhraní. A protože lidé už zkrátka nechtějí manuálně vyplňovat formuláře, přicházejí firmy o důležitá data.
Tuto bariéru, zdá se, překonávají Lead Ads, které jsou již delší dobu hojně využívané na Facebooku a mnohé firmy na nich staví dokonce celé kampaně. Nové uplatnění proto najdou také na Instagramu, což je zcela logickým krokem, protože tato sociální síť funguje právě a především v mobilním rozhraní, pro které jsou Lead Ads primárně určeny.
A že budou slavit úspěchy i tady, nebylo pochyb. Při beta testování na Instagramu se totiž ukázalo, že uživatelé, kteří využili možnost automatického umístění, trvale dosahovali silných výsledků, rozšířili dosah až o 45 %, zlepšili konverzní poměr o 7 % a snížili náklady na akvizici nových zákazníků dokonce o 50 %.
Facebook přislíbil, že Lead Ads na Instagramu plošně zavede nejpozději do konce února. Jakmile je budete mít k dispozici, zobrazí se vám tato možnost mezi stávajícími Lead Ads kampaněmi v Power Editoru, Ads Manageru nebo API. Další informace najdete v nápovědě Facebooku.