Z dílny Facebooku k nám pomalu přichází novinka, která zase o něco vylepší propagaci firemních stránek. Local Awareness objective je první facebookový cíl vytvořený speciálně pro místní podniky. Je to nejlepší způsob, jak oslovit všechny potenciální zákazníky v blízkém okolí.
A výhody to má totiž následující:
- Možnost zasáhnout osoby, které žijí nebo se právě nachází v blízkosti obchodu.
- Náklady na oslovení zákazníka jsou mnohem nižší než v případě direct mailu nebo printové reklamy.
- To nejlepší nakonec: Reklamy lze vytvořit jednoduše ze své Facebook stránky. Stačí zadat rozpočet, radius oblasti a Facebook už se o zbytek postará.
Při tvorbě samotných reklam je pak možné si zvolit ze tří call-to-action tlačítek:
- Like page – samozřejmostí je možnost označit stránku jako „To se mi líbí“.
- Get direction – zákazníkovi se na zařízení zobrazí cesta z jeho aktuálního místa až do cílového obchodu (představeno v říjnu).
- Call Now – po stisknutí tlačítka telefon automaticky vytočí firemní číslo (květnová novinka).
Zatím je tato funkce dostupná pouze v Austrálii, Brazílii, Kanadě, Francii, Německu, Itálii, Španělsku, UK a USA. Podívejte se, jak vypadá reklama, která přivede nové zákazníky, a to za pár korun. Já už se těším, až bude i v ČR! Dle našich informací bude tento formát reklamy v ČR k dispozici ještě tento rok. Jako partneři FB se ale pravděpodobně k testování novinky dostaneme mnohem dříve.
Více info najdete tady.