MARKETING MEETING: Jak na specifika tvorby obsahu pro jednotlivé sociální sítě

15. 11. 2022Návody

Best practices při tvorbě obsahu a grafiky, specifika TikToku, efektivní a jednoduchá práce v Canvě či jak na publikační plán a recyklaci obsahu. To jsou téma poslední online akce MARKETING MEETING, která se koná v úterý 13. prosince.

Chcete vytvářet zajímavý a inspirativní obsah pro sociální sítě tak, aby vzbudil pozornost a zaujal vaše fanoušky a zákazníky? Nechte se inspirovat dalším marketingovým setkáním, tentokrát na téma Tvorba obsahu pro sociální sítě.

Odborníci vám v rámci akce poradí:

  • jak posty upravit pro různé sociální sítě, a to jak z pohledu tvorby textu, tak z pohledu grafického,
  • jak nastavit efektivní obsahovou strategii a cíle pro jednotlivé platformy,
  • jak si připravit publikační plán a využít přitom recyklovaného obsahu,
  • jak zvládnout specifika TikToku
  • nebo jak jednoduše na grafiku v Canvě.

Které přednášky vás čekají?

Best practices při tvorbě obsahu na sociální sítě

Video, nebo obrázek? Se zvukem, nebo bez? Dlouhý, nebo krátký text? Facebook, Instagram, nebo TikTok? Reagovat, nebo mazat? Best practices při tvorbě obsahu pro sociální sítě značek, které chtějí, aby jejich komunikace měla smysl a přinášela byznys, vám ukáže Jan Fryč z komunikační skupiny Ogilvy.

Jak na tvorbu obsahu na TikToku, abyste se bavili vy i vaši sledující

TikTok patří mezi nejoblíbenější sociální sítě mladé generace, přesto není moc využívaný společnostmi pro reklamu a brand awareness. To ale není případ Kauflandu, který za komunikaci na této síti získal už několik ocenění. Pojďme si s Janem Molinou z Kauflandu ukázat cestu k tvorbě obsahu, aby bavil uživatele a zvýšil povědomí o značce. 

Jak jednoduše připravit publikační plán na sociální sítě

Jak pomocí recyklace tvořit publikační plán, díky kterému efektivně zužitkujete obsah určený pro jiné marketingové kanály? Barbora Žižková ze Včeliště vám na konkrétních příkladech ukáže, jak přemýšlet nad tvorbou příspěvků, v jakých formátech lze na sociálních sítích využít blogové články, videa i případové studie a jak vhodně zužitkovat obsah newsletterů.

Jak díky práci v Canvě vytvářet obsah lehce a s nadšením

David Svoboda, expert na jednu z nejoblíbenějších platforem pro vizuální komunikaci Canva, ukáže konkrétní postupy a vychytávky pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Dozvíte se, kde hledat licenčně ošetřené vizuály, jak dodržet nastavená pravidla značky, jak naplánovat příspěvky v plánovači, jak jednoduše sestříhat video anebo nachystat příspěvek pro více platforem naráz.

Jak nastavit cíle a strategii komunikace na Facebooku a Instagramu

Na sítích už nestačí jen publikovat hezké fotky a texty bez chyb. Jak vybrat a nastavit cíle komunikace na jednotlivých sociálních sítích a proč už dávno není nejdůležitější počet fanoušků a lajků ukáže Tomáš Stehlík z Fairy Tailors. 

Program a všechny profily přednášejících posledního letošního setkání MARKETING MEETING najdete na webu akce, kde se můžete i zaregistrovat. Partnerem akce je Dobrý web, mediálními partnery pak Newsfeed.cz a Marketing Journal. Organizátorem je Tuesday.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře