Meta oznámila, že odstraní a/nebo sloučí některé z možností podrobného cílení reklam. Jedná se o prvky, které nejsou široce používané, jsou příliš podrobné nebo se týkají témat, která lidé mohou vnímat jako citlivá.
Od 15. ledna Meta odstraní nebo sloučí některé podrobné možnosti cílení. Stávající reklamní sady s cílením, kterého se změna týká, budou nadále fungovat až do 18. března, ale bude zapotřebí výběr cílení aktualizovat. Po tomto datu přestane Meta poskytovat reklamy na zrušené podrobné cílení a ovlivněné reklamní sady mohou být pozastaveny.
Změny se týkají zájmů, které souvisejí se zdravím, rasou a etnickým původem. Jiné konkrétní podrobnosti o odstraňovaných kategoriích Meta zatím neuvedla.
Meta dlouhodobě doporučuje, aby inzerenti používali možnosti širokého cílení a kampaně Advantage+, které často zajistí lepší výkonnost, protože zobrazí vaše reklamy uživatelům, na které jste se sami nezaměřili.
Inzerenti, kterých se změna týká, uvidí ve Správci reklam upozornění, že některé z jejich kampaní vyžadují aktualizaci. Meta rovněž poskytne alternativní doporučení pro cílení, bude-li to možné.