Meta představila nové možnosti reklam v Reels

11. 10. 2023Novinky

Meta oznámila několik nových aktualizací pro reklamy Reels na Facebooku a Instagramu. Chce tím inzerentům pomoci využít nejrychleji rostoucí formát v době největší nákupní sezóny, která se již blíží.

Collections Ads

Meta zaprvé do Facebook Reels přidává reklamy Collections, které jsou již k dispozici na Instagramu. Na Facebooku je Meta testuje od loňského října a nyní je zpřístupňuje více inzerentům.

Zatím je tedy nebudou mít k dispozici všichni, ale Meta počítá s tím, že v širším měřítku je zpřístupní co nevidět.

Více se o Collections Ads dozvíte zde.

Zdroj: Meta

Swipe Left

Meta také přidává do reklam ve Facebook a Instagram Reels novou funkci Swipe Left. Ta uživatelům usnadní přepínání, aby se o produktu v reklamě dozvěděli více. Tato novinka tak přináší nový, jednoduchý způsob, jak můžete s potenciálními zákazníky sdílet více informací.

Zdroj: Meta

Advantage+

Meta dále vyvíjí nová automatizační řešení Advantage+ pro reklamy Reels. K dispozici budou dva nové prvky, které umožní snadno a efektivně generovat alternativní verze reklam a reklamních kreativ. Obě novinky budou k dispozici v sadě nástrojů Advantage+ ve Správci reklam.

  • Optimalizace kreativy – Meta přidává nové, automaticky generované šablony, které pomohou optimalizovat kreativu do nejvýkonnějších formátů Reels.
  • Vložení hudby – Meta také zpřístupňuje všem inzerentům v systému iOS svůj nástroj pro výběr hudby, který umožňuje automaticky použít bezplatnou hudbu z knihovny Meta Sound Collection, přizpůsobenou vaší reklamě.
Zdroj: Meta

Inventory Filter

A nakonec Meta uvádí, že její kontrola vhodnosti značky Inventory Filter, stejně jako její řešení pro ověřování vhodnosti značky třetí stranou, na které spolupracuje se společností Zefr, se nyní bude vztahovat i na Facebook a Instagram Reels.

Filtr inventáře umožňuje inzerentům kontrolovat typ obsahu, který se zobrazuje vedle jejich reklam. Ověření třetí stranou pak funguje jako nezávislé měření a poskytuje inzerentům transparentnost a reporting obsahu přiléhajícího k reklamám.

Podrobnosti o všech novinkách se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře