Meta oznámila několik nových aktualizací pro reklamy Reels na Facebooku a Instagramu. Chce tím inzerentům pomoci využít nejrychleji rostoucí formát v době největší nákupní sezóny, která se již blíží.
Collections Ads
Meta zaprvé do Facebook Reels přidává reklamy Collections, které jsou již k dispozici na Instagramu. Na Facebooku je Meta testuje od loňského října a nyní je zpřístupňuje více inzerentům.
Zatím je tedy nebudou mít k dispozici všichni, ale Meta počítá s tím, že v širším měřítku je zpřístupní co nevidět.
Více se o Collections Ads dozvíte zde.
Swipe Left
Meta také přidává do reklam ve Facebook a Instagram Reels novou funkci Swipe Left. Ta uživatelům usnadní přepínání, aby se o produktu v reklamě dozvěděli více. Tato novinka tak přináší nový, jednoduchý způsob, jak můžete s potenciálními zákazníky sdílet více informací.
Advantage+
Meta dále vyvíjí nová automatizační řešení Advantage+ pro reklamy Reels. K dispozici budou dva nové prvky, které umožní snadno a efektivně generovat alternativní verze reklam a reklamních kreativ. Obě novinky budou k dispozici v sadě nástrojů Advantage+ ve Správci reklam.
- Optimalizace kreativy – Meta přidává nové, automaticky generované šablony, které pomohou optimalizovat kreativu do nejvýkonnějších formátů Reels.
- Vložení hudby – Meta také zpřístupňuje všem inzerentům v systému iOS svůj nástroj pro výběr hudby, který umožňuje automaticky použít bezplatnou hudbu z knihovny Meta Sound Collection, přizpůsobenou vaší reklamě.
Inventory Filter
A nakonec Meta uvádí, že její kontrola vhodnosti značky Inventory Filter, stejně jako její řešení pro ověřování vhodnosti značky třetí stranou, na které spolupracuje se společností Zefr, se nyní bude vztahovat i na Facebook a Instagram Reels.
Filtr inventáře umožňuje inzerentům kontrolovat typ obsahu, který se zobrazuje vedle jejich reklam. Ověření třetí stranou pak funguje jako nezávislé měření a poskytuje inzerentům transparentnost a reporting obsahu přiléhajícího k reklamám.
Podrobnosti o všech novinkách se dozvíte na blogu Mety.