Meta přidává nové cílení reklam

9. 12. 2022Novinky

Meta zavádí velmi užitečnou možnost cílení reklamních kampaní. Nově můžete spustit reklamy na Facebooku a Instagramu, které cílí na vaše sledující na Instagramu.

Nyní můžete v rámci nastavení kampaně cílit reklamy na lidi, kteří sledují váš účet na Instagramu, a získat tak zcela nové publikum. Jedná se o velice užitečný nástroj, který oceníte, pokud propagujete své služby či zboží současně na Facebooku a Instagramu.

Doteď totiž bylo možné vytvořit vlastní publikum na Facebooku, ale nikoliv publikum na Instagramu. Kvůli tomu jste se nemohli zaměřit konkrétně na vaše sledující na Instagramu, kteří se obecně u většiny firem výrazně liší od fanoušků na Facebooku.

Nyní se vám tak otevírá nová příležitost, jak svými nabídkami a akcemi oslovit lidi, kteří projevili zájem o vaši značku na Instagramu. Zároveň ji můžete použít jako zdroj pro Lookalike Audience.

Zdroj: Corey Henke

Možností je tu celá řada a určitě se bude hodit mnohým z vás.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře