Meta se snaží firmám pomoci navázat přímý kontakt se zákazníky. Na Facebooku už nabízí řadu automatizovaných nástrojů a procesů pro generování leadů. Nyní přidává možnost využít slevové kódy přímo ve streamu, nové možnosti Lead Ads a formuláře na webových stránkách.
Díky propagačním reklamám mohou uživatelé zjistit, jak ušetřit na produktech oblíbených značek. Inzerenti na Facebooku teď budou moci zapojit lidi prostřednictvím různých funkcionalit, které jim usnadní vyhledávání, uplatňování a správu akčních nabídek, jako jsou sezónní výprodeje, slevy na první nákup a různé další akce, které jsou pro ně relevantní.
Uživatelé na Facebooku budou moci uplatnit inzerovanou nabídku přímo ve streamu. Příslušný slevový kód se přitom automaticky použije v rámci procesu dokončení nákupu. Další výhodou pro firmy je, že pokud uživatel přejde k pokladně, ale nákup nedokončí, dostane před ukončením nabídky další oznámení na Facebooku.
To by mohl být dobrý způsob, jak podpořit větší aktivitu u přímého prodeje v aplikaci a zároveň dát zákazníkům větší příležitost využít nabídky, o kterou projevili zájem.
Tuto novinku Meta spouští zatím u vybraných inzerentů v USA, Velké Británii, Kanadě a Indii.
Meta rovněž upravuje reklamy Lead Ads, které získají nový dynamický tok otázek, který se bude automaticky aktualizovat podle toho, jak lidé reagují.
Příklad: Vzdělávací instituce mohou klást otázky, jako například: „O který titul máte zájem?“. Na základě odpovědi by se další otázky dynamicky aktualizovaly a navedly uživatele k dalším informacím o konkrétním studijním programu.
Kromě toho Meta brzy firmám umožní překrýt formulářem Instant Forms jejich webové stránky zobrazující se v prohlížeči na Facebooku. Pokud uživatel klikne na odkaz z Facebooku, budete moci použít formulář zpětné vazby z Facebooku na své vlastní stránce.
Díky zjednodušenému toku shromažďování informací na Facebooku, který využívá informace z profilu uživatelů, se tak zjednoduší proces a maximalizuje generování potenciálních zákazníků.
A nakonec firmy, které využívají nové prostředí stránek na Facebooku, mohou nyní na svůj web přidat formulář pro generování leadů, který je propojený s CTA tlačítkem na Facebook stránce.
K tlačítku s výzvou ke kontaktování na facebookové stránce teď můžete přidat formulář, díky kterému vaši návštěvníci snadno odešlou své kontaktní údaje do soukromého chatu na Messengeru.
Což by vzhledem k nárůstu interakcí probíhajících v soukromých zprávách mohlo přinést spoustu nových výhod a příležitostí, například snazší navázání konverzace se značkou a získání přímé, personalizované odpovědi přímo ve streamu.
Více si o novinkách přečtete na blogu Mety.