Meta přidává nové reklamní možnosti

17. 9. 2024Novinky

Meta oznámila několik nových aktualizací reklam, které se budou hodit pro období konce roku. K dispozici budou například snáze použitelné slevové kódy, aktualizované reklamy s připomenutím, propagační akce při nákupech a další.

Slevové kódy

Meta zaprvé upravuje možnosti propagace slevových kódů. Nově výrazněji upozorní na kód v překryvné reklamě a přidá jej automaticky při placení, takže uživatelé jej budou moci jednodušeji použít.

Zdroj: Meta

Proces snazšího přidávání slevových kódů do reklam aktualizovala Meta již v červenci.

Reklamy s připomenutím

Meta rovněž aktualizuje reklamy s připomenutím. Nově je nabídne s podobným překrytím příspěvků ve feedu.

Zdroj: Meta

Tyto výzvy pomohou udržet vaše nabídky v popředí zájmu, což podle Mety povede k většímu zapojení. Meta také zvyšuje frekvenci upozornění, aby zajistila maximální povědomí.

Odkazy

Aktualizací procházejí také odkazy na stránky. Nyní bude možné přidat více vstupních stránek k jednomu obrázku nebo videoreklamě ve Facebook feedu.

Zdroj: Meta

Díky odkazům mohou lidé jedním kliknutím na reklamy přejít přímo na konkrétní stránku pro různé kategorie.

Nakupování

K dispozici je také nový způsob podpory nákupní aktivity v aplikacích. Nový typ propagace inzerentům umožní zobrazovat reklamy lidem, u nichž je pravděpodobné, že zde nakoupí, a to na základě předchozího zapojení a polohy.

Zdroj: Meta

Turisté

A nakonec se Meta zaměří na potenciální turisty, kteří zvažují dovolenou ve vašem regionu. Pokud například člověk plánuje cestu, interaguje s obsahem na sociálních sítích a hledá nové aktivity v daném městě, mohou se mu zobrazit reklamy od podniků, firem a značek, o které by mohl mít zájem.

Zdroj: Meta

Jedná se tak o zajímavé aktualizace, které mohou zvýšit zájem o vaše předvánoční kampaně. V souvislosti s tím Meta sdílela i praktický checklist, který může být dobrým vodítkem, jak na sociálních sítích v tomto období postupovat.

Pokud vás zajímají podrobnosti o nových reklamních možnostech, najdete je na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře