Meta oznámila několik nových aktualizací reklam, které se budou hodit pro období konce roku. K dispozici budou například snáze použitelné slevové kódy, aktualizované reklamy s připomenutím, propagační akce při nákupech a další.
Slevové kódy
Meta zaprvé upravuje možnosti propagace slevových kódů. Nově výrazněji upozorní na kód v překryvné reklamě a přidá jej automaticky při placení, takže uživatelé jej budou moci jednodušeji použít.
Proces snazšího přidávání slevových kódů do reklam aktualizovala Meta již v červenci.
Reklamy s připomenutím
Meta rovněž aktualizuje reklamy s připomenutím. Nově je nabídne s podobným překrytím příspěvků ve feedu.
Tyto výzvy pomohou udržet vaše nabídky v popředí zájmu, což podle Mety povede k většímu zapojení. Meta také zvyšuje frekvenci upozornění, aby zajistila maximální povědomí.
Odkazy
Aktualizací procházejí také odkazy na stránky. Nyní bude možné přidat více vstupních stránek k jednomu obrázku nebo videoreklamě ve Facebook feedu.
Díky odkazům mohou lidé jedním kliknutím na reklamy přejít přímo na konkrétní stránku pro různé kategorie.
Nakupování
K dispozici je také nový způsob podpory nákupní aktivity v aplikacích. Nový typ propagace inzerentům umožní zobrazovat reklamy lidem, u nichž je pravděpodobné, že zde nakoupí, a to na základě předchozího zapojení a polohy.
Turisté
A nakonec se Meta zaměří na potenciální turisty, kteří zvažují dovolenou ve vašem regionu. Pokud například člověk plánuje cestu, interaguje s obsahem na sociálních sítích a hledá nové aktivity v daném městě, mohou se mu zobrazit reklamy od podniků, firem a značek, o které by mohl mít zájem.
Jedná se tak o zajímavé aktualizace, které mohou zvýšit zájem o vaše předvánoční kampaně. V souvislosti s tím Meta sdílela i praktický checklist, který může být dobrým vodítkem, jak na sociálních sítích v tomto období postupovat.
Pokud vás zajímají podrobnosti o nových reklamních možnostech, najdete je na blogu Mety.