Meta přináší nové tipy pro reklamy

30. 8. 2022Novinky

Meta přišla kvůli omezení sledování dat o mnoho důležitých údajů pro cílení a měření kampaní. Proto dál řeší a zdokonaluje své možnosti, aby i přesto maximalizovala výsledky kampaní svých inzerentů. V nové příručce najdete další tipy, jak se s touto situací vypořádat.

Nová 21stránková příručka s názvem Foundations of Performance uvádí 4 klíčové body, na které se inzerenti zaměřují.

Zaprvé Meta doporučuje využívat rozhraní Conversions API, které firmám umožňuje používat vlastní marketingová data pro lepší retargeting a měření.

Zdroj: Meta

Rozhraní API pro konverze totiž umožňuje připojit informace o zákaznících přímo do systému Mety. Díky tomu se nemusíte spoléhat na (omezená) data, která smí shromažďovat Meta. Meta uvádí, že inzerenti, kteří použili Meta Pixel a rozhraní Conversions API, zaznamenali v průměru o 8 % lepší CPA.

Meta také naznačuje, že inzerenti více důvěřují jejímu systému doporučení a zobrazení prostřednictvím optimalizace konverzí. Optimalizace kampaní na konverze může pomoci snížit náklady na nákup (v porovnání s optimalizací na kliknutí na odkaz) a poskytnout lepší údaje o akcích provedených na webových stránkách, které jsou silnějším ukazatelem zájmu a relevance zákazníků než kliknutí na reklamy.

Meta také doporučuje inzerentům, aby své reklamy zobrazovali na šesti a více umístěních.

Zdroj: Meta

Více placementů znamená větší povědomí o značce, což obecně vede k lepším výsledkům. S tím se ale také zvyšují náklady, což je další prvek, který je třeba zvážit.

Meta dále doporučuje, aby inzerenti testovali nové formáty své kreativy (samozřejmě včetně Reels, které jsou největším současným trendem). Pravidelná obnova kreativních prvků může také pomoci zabránit „únavě“, kterou uživatelé z reklamy pociťují.

Což Meta také doporučuje v Ads Manageru.

Zdroj: Meta

Další tip v příručce říká, aby inzerenti zjednodušili strukturu svých kampaní a rozšířili jejich cílení.

Zdroj: Meta

Místo toho, abyste vytvářeli více kampaní zaměřených na různě rozvrstvené publikum, omezte se na jednu kampaň s širokým záběrem.

Opět to znamená určitou míru závislosti na systémech Mety, které zobrazí vaši reklamu správnému publiku. Řada inzerentů ale zjistila, že systémy strojového učení se v tomto ohledu hodně zlepšily a obecně mohou poskytovat dobré výsledky.

Pokud vás zajímá více, nového průvodce reklamou najdete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře