Meta oznámila celou řadu aktualizací, které spustí v rámci automatizovaných kampaní Advantage+ a dalších formátů reklam. Novinky potěší především inzerenty z oblasti retailu.
Kreativní optimalizace
První novinkou jsou kreativní optimalizace Advantage+, které automaticky optimalizují vaše videoreklamy pro zobrazení v Reels nebo v mobilních aplikacích Facebooku a Instagramu s poměrem stran 9:16.
Díky tomu můžete využít popularitu různých formátů videí. Právě videa v poslední době zaznamenávají neuvěřitelný výkon. Ve 4. kvartálu se denní doba sledování všech typů videí meziročně zvýšila o více než 25 %. Reels pak lidé sdílejí 3,5miliardkrát denně.
Nový proces také umožní dynamicky vytvářet více variant reklamy, takže systém získá více možností, jak ji uživatelům zobrazit podle toho, na co nejlépe reagují.
Catalog Ads
Meta také aktualizuje reklamy z katalogu Advantage+, kde přidává možnost importovat a používat značková videa nebo videa s ukázkami pro zákazníky, namísto pouhých statických obrázků.
Tento typ reklam, které Meta poprvé testovala v loňském roce, poskytuje uživatelům personalizovaná doporučení na základě toho, o co systém Mety zjistí, že se budou nejvíce zajímat. Tento nový proces pak lépe zobrazí relevantní produkty.
Meta vám nyní také umožní nahrát do středu katalogových reklam „hero“ obrázek, který pak umělá inteligence použije k tomu, aby lidem zobrazovala nejlepší produkty z vašeho katalogu, a zvyšovala tak jejich výkon.
Shop Ads
Meta rovněž přidává další možnost reklam pro ecommerce. Uživatelé systémů Magento a Salesforce Commerce Cloud nyní mohou vytvářet Shop Ads v rámci těchto systémů. Meta také integruje tyto reklamy a reklamy se značkovým obsahem (nyní nazývané jako Partnership ads), které umožní přímý nákup ze společných kampaní.
Reminder Ads
Nové prvky získají také Reminder Ads na Instagramu. Do svých reklam teď můžete zahrnout externí odkazy vedoucí na nový produkt, a pomoci tak proměnit zájem uživatelů v nákup.
Letos v létě Meta nabídne inzerentům také způsoby, jak upozornit lidi na začátek události a před jejím koncem.
Za zmínku stojí i to, že v následujících měsících plánuje Meta rozšířit reklamy s připomenutím také na Reels.
Promo Codes a tagy
K dispozici jsou také nové propagační akce Promo Codes na Facebooku a Instagramu a reklamy s produktovými tagy. V březnu Meta přinese reklamy s produktovými tagy do Facebook feedu (v současnosti jsou dostupné pouze na Instagramu) a v dubnu je spustí globálně pro všechny inzerenty.
Collaborative ads
Meta rovněž aktualizace svou nabídku reklam ve spolupráci, aby poskytla více analytických údajů o výkonu. Zároveň testuje možnost používat tyto reklamy s kampaněmi Advantage+.
Advantage+ Catalog ads
V neposlední řadě pak Meta pracuje na Advantage+ reklamách z katalogu. Letos na jaře představí reklamy s omnichannel reportováním na úrovni značek a produktů jako nové řešení spravované služby, které pomůže maloobchodním mediálním sítím prokázat, že reklamy na platformách Mety zvýšily prodeje online i v kamenných obchodech.
Více informací o novinkách se dozvíte na blogu Mety.