Meta rozšiřuje překryvné reklamy v Reels

29. 7. 2024Novinky

Meta zavádí nový způsob inzerce v rámci Reels. Nový formát reklam, které překryjí videa, jsou nyní k dispozici vybraným inzerentům.

Meta ve Facebook Reels pracuje na dalším vylepšení nástrojů pro inzerenty. Ti budou mít nyní možnost využít překryvné reklamy a reklamy po skončení, které mohou mít podobu bannerů ve videích nebo formu videoreklam mezi jednotlivými reely. Reklamy se tedy budou zobrazovat buď při druhém přehrání videí, nebo mezi klipy.

Reklamy zahrnují velké CTA tlačítko. Mohou to být buď jednotlivé obrázky, anebo carouselové propagační akce.

K dispozici budou také nástroje pro ochranu značek, například filtr inventáře, reporty o doručování, možnost blokování a další.

Zdroj: Meta

Jedná se tak o další zajímavý způsob, jak využít popularity Reels a dostat svou značku před publikum za pomoci poutavých videí. Určitě stojí za to tuto možnost zvážit, neboť Reels nyní dosahují kumulativně 200 miliard zhlédnutí denně na Facebooku a Instagramu. Jistě tomu dopomáhá také algoritmické doporučování videí, díky kterému Meta dokáže udržet uživatele v aplikacích déle a zvýšit jejich zapojení.

Meta zatím neupřesnila, kdy nový formát reklam rozšíří mezi více inzerentů. Až to bude možné, reklamy budete moci vytvářet na úrovni sady reklam ve Správci reklam, a to výběrem umístění Reels (nebo Advantage+).

Více informací najdete v nápovědě Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře