Meta rozšiřuje v API funkce Reminder Ads

12. 9. 2024Novinky

Meta oznámila aktualizaci svého rozhraní Marketing API. Inzerenti, kteří na Instagramu skrze aplikace třetích stran vytvářejí reklamy s připomenutím, budou mít nyní k dispozici všechny stejné funkce, které nabízí Ads Manager.

Doposud se rozhraní API u reklam s připomenutím (Reminder Ads) omezovalo pouze na některé vybrané funkce, což značně limitovalo práci inzerentů. Po jejich opakované zpětné vazbě se však Meta rozhodla, že v Marketing API tyto funkce rozšíří.

Mezi ně patří možnost:

  • oslovit uživatele na Instagramu pomocí reklam umístěných v Reels,
  • připomínat lidem propagované akce ve správném časovém období
  • a přidávat události k reklamám optimalizovaným pro thruplay nebo dosah.
Zdroj: Meta

Aktualizace v API tedy zajistí, že inzerenti, kteří provozují reklamy na Instagramu prostřednictvím nástrojů třetích stran, budou moci jednak vytvářet více typů reklam a jednak reklamy s připomenutím plnohodnotně a snáze využívat. Tyto reklamy totiž mohou být užitečným pomocníkem pro propagaci akcí a zároveň pro opětovné zapojení uživatelů.

Podrobnosti o novince se dozvíte na blogu Mety. Více si o reklamách s připomenutím přečtete také v nápovědě Mety nebo v tomto článku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře