Meta oznámila aktualizaci svého rozhraní Marketing API. Inzerenti, kteří na Instagramu skrze aplikace třetích stran vytvářejí reklamy s připomenutím, budou mít nyní k dispozici všechny stejné funkce, které nabízí Ads Manager.
Doposud se rozhraní API u reklam s připomenutím (Reminder Ads) omezovalo pouze na některé vybrané funkce, což značně limitovalo práci inzerentů. Po jejich opakované zpětné vazbě se však Meta rozhodla, že v Marketing API tyto funkce rozšíří.
Mezi ně patří možnost:
- oslovit uživatele na Instagramu pomocí reklam umístěných v Reels,
- připomínat lidem propagované akce ve správném časovém období
- a přidávat události k reklamám optimalizovaným pro thruplay nebo dosah.
Aktualizace v API tedy zajistí, že inzerenti, kteří provozují reklamy na Instagramu prostřednictvím nástrojů třetích stran, budou moci jednak vytvářet více typů reklam a jednak reklamy s připomenutím plnohodnotně a snáze využívat. Tyto reklamy totiž mohou být užitečným pomocníkem pro propagaci akcí a zároveň pro opětovné zapojení uživatelů.
Podrobnosti o novince se dozvíte na blogu Mety. Více si o reklamách s připomenutím přečtete také v nápovědě Mety nebo v tomto článku.