Meta vydala řadu reklamních tipů, které se zabývají kampaněmi Advantage+, reklamami v Reels, prací s tvůrci, kreativou s umělou inteligencí a dalšími tématy. Nový průvodce vyšel v rámci Agency Partners summitu.
Devatenáctistránkový průvodce nabízí všechny klíčové aspekty, s nimiž se v reklamách v Reels můžete setkat. Obsahuje také praktické tipy pro maximalizaci výkonu těchto reklam.
Nejprve se průvodce zabývá využitím reklam v Reels a zdůrazňuje, proč byste o nich měli uvažovat. Polovinu veškerého času stráveného na Instagramu totiž uživatelé věnují právě sledování Reels.
Příručka obsahuje také některé již známé tipy pro Reels.
Kromě toho v ní najdete spoustu praktických doporučení.
K dispozici jsou také rady pro tvorbu reklam v Reels a návod, jak zařadit Reels do kreativního procesu.
Objevíte tu i návody, jak přesně aktivovat reklamy v Reels v rámci nastavení kampaně.
Zkrátka se jedná o praktický přehled s řadou užitečných tipů, které vám pomohou zlepšit přístup k reklamám v Reels.
Celou příručku si můžete stáhnout zde.