Chcete získat více potenciálních zákazníků na Facebooku? Pak vám může pomoci nový průvodce, který Meta vydala. Ten radí, jak se na sociálních sítích propojit s relevantními uživateli.
V květnu Meta oznámila, že přidává nové nástroje pro generování leadů na Facebooku. Aby inzerentům v této oblasti ještě více pomohla, zveřejnila nyní nový přehled, který vám udělá jasno v reklamních možnostech vhodných pro generování kontaktů.
V novém průvodci najdete tipy pro reklamy Lead Ads, Message Ads a Call Ads, které vyzývají uživatele, aby se s vámi spojili.
Každá z nich vám může přinést skvělé výsledky. Je ovšem potřeba je správně využít. Proto Meta přináší klíčová doporučení, která vás mohou v celém procesu nasměrovat.
Pokud vás zajímá více, doporučujeme si projít celého průvodce. Najdete ho v tomto videu. Podrobnosti o reklamách pro generování kontaktů pak zjistíte zde.