Meta zveřejnila několik nových doporučení k reklamám generujícím potenciální zákazníky. Tipy jsou vhodné pro inzerenty, kteří se do těchto kampaní teprve pouštějí, ale vodítkem mohou být i pro ty, kteří chtějí, aby jim Lead Ads přinášely ještě lepší výsledky.
Využijte sezónnost
Meta zaprvé radí, abyste využili sezónních trendů.
Jarní úklid, letní dovolená, příprava na vánoční svátky, novoroční předsevzetí – to jsou podle ní hlavní okamžiky, kdy se potenciální zákazníci budou o vaše služby s větší pravděpodobností zajímat.
Meta například zaznamenala, že loni na jaře mezi měsíci duben až červen došlo k 19% meziročnímu nárůstu zapojení se do Lead ads. Proto doporučuje sezónnosti využít, reklamy správně načasovat, a tím z nich získat maximum.
Zjednodušte formuláře
Meta také doporučuje co nejvíce usnadnit odesílání informací prostřednictvím rychlých formulářů.
Vytvořit byste měli co nejkratší formulář, který vyžaduje pouze jméno a e-mailovou adresu uživatele. Zjednodušení procesu totiž zvyšuje pravděpodobnost, že vám uživatelé své informace poskytnou.
Zajímavost: Průzkum ukázal, že rychlé formuláře dokáží zachytit leady lépe než formuláře na webových stránkách. Uživatelé totiž zůstávají na sociálních sítích a nemusí klikat mimo ně. Navíc nabízejí automatické vyplňování informací, rychlé načítání na mobilních zařízeních a další výhody. Proto je do kampaní určitě zapojte.
Použijte chytré cílení
Nakonec Meta radí, abyste při cílení kampaní využívali její nejnovější nástroje umělé inteligence. Například reklamní sady využívající publikum Advantage+ s rychlými formuláři vykazují o 8 % nižší náklady na lead.
Zpřesnit a zlepšit výkonnost reklam pomůže i podmíněná logika a rozhraní Conversions API pro CRM.
Funguje to tak, že když vytvoříte rychlý formulář, můžete z něj pomocí podmíněné logiky vytvořit dynamický formulář. Ten změní na základě odpovědi v reálném čase otázku nebo cílovou stránku, kterou uživatel uvidí jako další. Podmíněná logika pomáhá shromáždit informace, které jsou pro vás nejdůležitější, odfiltrovat potenciální zákazníky, kteří nesplňují vaše kritéria, a nasměrovat různé kategorie potenciálních zákazníků na konkrétní vstupní stránky, a podpořit tak konverze.
Rozhraní Conversions API pro CRM zase propojuje údaje o potenciálních zákaznících s platformou Meta Business Suite.
Pokud vás o každé oblasti zajímá více, podrobnosti najdete na blogu Mety.