Uživatelé Facebooku budou moci nyní vytvářet vlastní příspěvky NFT s označením Digital Collectible. Do profilů přibude také nová speciální sekce NFT.
O možnostech zobrazení NFT na platformách hovořila Meta už v květnu, kdy je poprvé začala testovat na Instagramu. Tam se uživatelé po kliknutí na obrázky dozvědí, kdo je vlastníkem uměleckého díla a kdo ho vytvořil, spolu se stručným popisem díla.
Současně s tím Meta slibovala, že NFT možnosti se brzy objeví také na Facebooku. A nyní k tomu dochází.
Základní myšlenka Mety, co se týče NFT, je totiž taková, že digitální předměty se v budoucnosti metaverza stanou mnohem větší záležitostí. Podle Mety budou lidé kupovat více digitálních předmětů, které v reálném životě neexistují, aby ve virtuálním světě demonstrovali svůj status a osobnost.
NFT tak představuje další odrazový můstek pro budoucí podobu metaverza. A i proto Meta experimentuje s tržištěm NFT, které by usnadnilo prodej virtuálních předmětů v jejích aplikacích.
Zatím však není k dispozici všem uživatelům. Meta začíná s vybranou skupinou tvůrců v USA a poté se plánuje rozšířit i do dalších zemí.