Meta připravuje novou sérii webinářů zaměřenou na marketing pro malé a středně velké firmy. Webináře jsou postavené na konceptu Performance 5 a prozradí, jak přesně lze jednotlivé prvky použít v rámci vašich kampaní.
Performance 5 je soubor pěti taktik, které pomohou zlepšit výkonnost reklamy v aplikacích Mety. Koncept, který Meta představila na podzim loňského roku, byl vytvořen na základě analýzy 20 000 kampaní s cílem identifikovat klíčové prvky, které vedou k optimálnímu úspěchu.
První webinář se koná 26. dubna a bude se zabývat první oblastí – rozhraním Conversions API a úlohou, kterou může hrát ve vašem strategickém plánování.
Conversions API je obchodní nástroj, který vytváří přímé spojení mezi marketingovými daty firmy a Metou, a to prostřednictvím sdílení informací mezi webovými stránkami a servery Mety. Interní průzkum ukázal, že inzerenti, kteří používají Meta Pixel a kteří nastavili rozhraní Conversions API, zaznamenali v průměru 13% zlepšení CPA.
Webinář proto poskytne praktické informace o tom, jak implementovat a využívat data Conversions API. Díky tomu získáte nové nápady pro vaše kampaně na Facebooku a Instagramu.
Po tomto webináři budou následovat další samostatné webináře zaměřené na zbývající čtyři prvky – zjednodušené reklamy, cílení, video optimalizované pro mobilní zařízení a testování reklam. Webináře nabídnou i tipy, jak zvýšit výkonnost kampaní, jak vytvořit strategii měření a jak vytvořit nejlepší kreativu pro kampaně s vyšší výkonností.
Více informací o prvním webináři najdete zde. Na všechny nadcházející webináře se pak můžete zaregistrovat zde.