Meta zkouší nový automatizovaný proces, který firemním stránkám pomůže optimalizovat výkon videí Reels. K dispozici budou různé varianty obsahu, které Meta automaticky navrhne a otestuje s různými publiky.
Někteří správci stránek na Facebooku již v nástroji pro tvorbu Reels dostávají výzvu, aby vyzkoušeli automatické A/B testování, které vytvoří varianty vašeho reelu a vyzkouší je s různými segmenty publika.
K dispozici přitom budou různé popisky, náhledy a další prvky videí.
Tento nástroj je tak dalším v pořadí, které Meta zavádí v rámci možností automatické tvorby Reels na svých platformách. Loni v říjnu například představila automaticky generované šablony Reels, které pomáhají optimalizovat kreativu do nejvýkonnějších formátů. V listopadu loňského roku pak přidala také A/B testování popisků Reels.
Nejnovější aktualizaci zpřístupnila Meta zatím jen vybraným správcům stránek. Jakmile bude k dispozici globálně, doporučujeme ji otestovat a porovnat výsledky s výkonností vlastní kreativy.
Podrobnosti najdete zde.