Meta umožní automaticky přidat speciální nabídky do reklam

23. 7. 2024Novinky

Meta přichází s dalším způsobem, jak můžete začlenit speciální slevové a jiné akce do reklam. Nově je automaticky detekuje na základě zadané URL adresy.

Meta přidala do procesu vytváření reklam nový prvek, který vám usnadní práci. Na základě zadané URL adresy objeví veškeré slevy a/nebo promo kódy, které na vašem e-shopu či webových stránkách nabízíte. Poté je zobrazí ve vaší kampani a nabídne je uživatelům, u kterých je pravděpodobnější, že na ně zareagují (na základě jejich předchozí aktivity týkající se reklam).

Pro upřesnění: Meta umožňuje zahrnovat speciální nabídky do reklam už řadu let, ale tento nový proces je bude schopen automaticky detekovat a variabilně je zobrazovat.

Jak budou nabídky v reklamách vypadat, si můžete samozřejmě zkontrolovat. Tato možnost bude k dispozici při nastavování kampaně ve Správci reklam.

Zdroj: Jon Loomer

Meta tak nabízí nový užitečný nástroj, jak můžete vylepšit své reklamy na Facebooku a Instagramu a využít automatizované procesy, které Meta neustále zdokonaluje. Mnoho inzerentů například zaznamenává vysokou výkonnost s automatizovanými kampaněmi Advantage+, které jsou nyní efektivně schopny automatizovat celý proces od vytvoření reklamy až po její zacílení, aniž byste museli sami cokoliv dělat.

Více informací o nástrojích pro automatizaci reklamy se dozvíte v nejnovějším průvodci Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře