Meta vydala nový přehled, jak využívat WhatsApp pro podnikání

10. 11. 2022Novinky

Aplikace WhatsApp zaznamenává velký nárůst zájmu ze strany firem i zákazníků. A Meta v ní vidí velký potenciál. Proto vydala nový přehled tipů, co všechno firmám nabízí a jak ji můžete využívat pro vaše podnikání.

Podle Mety je potřeba si uvědomit, že interakce na sociálních sítích se celkově mění. Zatímco dříve platilo, že lidé sdíleli příspěvky do feedů, aby se spojili s co největším počtem uživatelů, nyní se stále více z nich angažuje v uzavřenějších komunikačních skupinách.

Napovídá tomu i trend, kdy se Facebook i Instagram snaží přeorientovat hlavní kanál příspěvků spíše na prostor pro zábavný a inspirativní obsah.

Podle Mety dnes většina lidí používá feed k objevování obsahu a zprávy k navázání hlubších kontaktů. A to i s firmami. Právě proto by firmy měly přehodnotit svůj přístup. Komunikace přes WhatsApp totiž může být novou příležitostí pro váš marketing.

Aby vám s tím Meta pomohla, zveřejnila nový přehled, jak používat aplikaci WhatsApp Business.

Přehled ukazuje všechny klíčové prvky, které můžete v aplikaci WhatsApp Business najít, a představuje způsob, jak může sloužit jako doplňková platforma vašeho digitálního marketingu.

Podle zkušeností Mety se totiž zákazníci rádi spojují s firmami prostřednictvím zpráv na WhatsAppu. A svědčí o tom i výrazný nárůst používání reklam Click-to-WhatsApp (meziročně o 80 %).

Podrobnosti se dozvíte také na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře