Meta chce inzerentům pomoci oslovit více potenciálních zákazníků. K tomu spouští nákupní kampaně Advantage+, které při vyhledávání správného publika pro reklamy pracují z velké části s automatizací.
Nákupní kampaně Advantage+ jsou navrženy tak, aby zjednodušily proces tvorby reklam. Postarají se za vás o kreativní varianty a cílení. Stačí vybrat data a rozpočet kampaně a nahrát kreativu a systém Mety, který funguje na bázi strojového učení, zajistí zbytek.
Místo manuálního testování mnoha kampaní a analyzování samostatného cílení, kreativy, umístění a rozpočtu mohou nyní inzerenti rychleji a efektivněji vytvořit až 150 kreativních kombinací najednou, a to v rámci jediné nákupní kampaně Advantage+.
Systém vygeneruje tyto kreativní možnosti na základě vašich stávajících kreativních prvků a poté vybere, které varianty budou mít nejlepší výkon v různých umístěních.
Nákupní kampaně Advantage+ jsou součástí širšího balíčku Advantage, který Meta poprvé představila v březnu. Od té doby se začala více zaměřovat na nástroje pro automatizaci kampaní, které dokáží eliminovat důsledky, jež přináší omezení sledování dat uživatelů.
Více informací o nákupních kampaních Advantage+ se dozvíte také v nápovědě Mety nebo na blogu Mety.