Meta zavádí nová publika pro B2B reklamy

10. 8. 2022Novinky

Meta oznámila novou sadu segmentů cílového publika, díky které budete moci na Facebooku a Instagramu oslovit klíčové osoby z B2B sféry. Jedná se o další nástroj, pomocí kterého chce Meta zmírnit dopady, jež zapříčinilo omezení sledování dat.

Nové segmenty publika B2B umožní inzerentům zaměřit se na tyto konkrétní skupiny na základě jejich uvedených pracovních pozic a/nebo aktivity v aplikacích Mety.

Tyto širší skupiny publika, narozdíl od běžného personalizovaného cílení, umožní Metě využít data, oslovit ty správné lidi a dostat reklamy ke klíčovým firmám a decision-makerům.

Zdroj: Meta

Podrobnosti o novém B2B publiku se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře