Organické příspěvky, prostřednictvím kterých můžete nabízet zboží k prodeji, představil Instagram už loni. Dosud je však mohly využívat pouze e-commerce firmy v USA. Nyní je sociální síť zavádí v dalších 8 zemích.
Austrálie, Kanada, Brazílie, Velká Británie, Francie, Španělsko, Itálie a Německo – organické prodejní posty jsou konečně dostupné i v Evropě. V čem jsou zvláštní? Umí totiž podpořit přímé prodeje přes sociální síť. Uživateli se zjednodušuje nákup, e-shopům se zase zvyšují objednávky.
Od běžných příspěvků rozeznáte prodejní příspěvky podle specifiké ikonky v levé dolní části obrázku.
Pokud na ikonku kliknete, ukáží se vám tagy s názvy produktů a jejich cenou.
Po kliknutí na tag se dostanete do podrobností a dalším nabízeným produktům. Pokud máte o zboží zájem, stačí kliknout na button „Koupit“ a nákup dokončit přímo na e-shopu dané značky.
Vytváření organických prodejních postů je snadné. V aplikaci stačí na fotce otagovat produkt stejným způsobem, jakým tagujete osoby.
Nákupy přes Instagram jsou logickým krokem, který napomáhá značkám zvyšovat prodeje. Jen v USA totiž sleduje některý z obchodů až polovina denně aktivních uživatelů a více než 200 milionů lidí navštíví instagramový profil značky minimálně jednou za den.
Dobré zkušenosti s prodejními příspěvky má i módní značka Lulus, která patřila do vybrané testovací skupinky. Přes tyto příspěvky jim totiž přišlo více než 1 200 objednávek a přes 100 tisíc návštěv na web. Také značka TYME, která prodává produkty pro péči o vlasy, zaznamenala website traffic z Instagramu o 44 % vyšší.