Dáváte si práci s nastavením reklamy, máte za to, že je všechno tak, jak má být, ale reklama se stejně nedoručuje a vy nevíte proč? Zdlouhavému pátrání odzvonilo, Facebook totiž umí poradit, v čem je chyba a jak upravit reklamu, aby dosáhla lepších výsledků.
Ad Recommendation je funkce, která je již nějakou dobu dostupná v API. Můžete ji tak najít u nástrojů třetích stran, především u Facebook Marketing Partners, jako je například český ROI Hunter. Brzy můžeme ale očekávat, že se dostane i do nativních nástrojů Facebooku, Ads Manageru a Power Editoru.
Každé doporučení, které obdržíte, obsahuje úroveň, na které se problém nachází, a titulek s popiskem, čeho konkrétně se chyba týká. Kromě toho Facebook označí důležitost chyby (vysoká, střední, malá) a podobně i relevanci doporučení.
Zde vidíte typy aktuálně podporovaných doporučení:
Úroveň | Doporučení |
Ad Set | Váš odhadovaný okrh uživatelů je příliš široký |
Ad Set | Okruh uživatelů je příliš konkrétní |
Ad Set | Vaše reklama cílí na více zemí |
Ad Set | Reklama není optimalizovaná pro konverze |
Ad Set | Vaše nabídka je nízká |
Ad Set | Sada reklam skončila |
Ad Set | Obsah v kampani není vhodný pro Instagram |
Ad Set | Obsah v kampani není upravený pro Instagram |
Ad | Zacílené jazyky se neshodují s textem |
Ad | Reklama není optimalizovaná pro konverze |
Ad | Jazyky země se neshodují s obsahem reklamy |
Ad | Použijte účely optimalizované pro mobilní zařízení |
Ad | Obrázek reklamy obsahuje příliš mnoho textu |
Ad | Nízká penalizace za pokrytí textem |
Ad | Střední penalizace za pokrytí textem |
Ad | Vysoká penalizace za pokrytí textem |
Ad | Obsah se nedá použít pro Instagram |
Ad | Vaše reklama má nízké skóre relevantnosti |
Ad | Obsah není upravený pro Instagram |
Tento výčet by se měl postupně rozšiřovat i o další doporučení.
Podrobnosti o implementaci si přečtete v nápovědě Facebooku.