Nová příručka pomůže budovat engagement ve skupinách

22. 4. 2022KomunityNovinky

Meta vydala novou příručku, která má firmám pomoci co nejlépe využít online komunity. Průvodce se zaměřuje především na skupiny na Facebooku, ale obsahuje i řadu úvah a tipů, které se mohou hodit při jakékoliv komunitní iniciativě.

Na Facebooku stále více značek a organizací úspěšně využívá komunity, ať už pro účely zákaznické péče, inovace produktů, věrnosti a zapojení, získávání nebo udržení zákazníků a podobně. Nová příručka má i ostatním firmám ukázat, proč je důležité investovat do komunit, a sdílí osvědčené postupy potřebné k úspěchu.

39 stránkový průvodce je rozdělený do 6 částí. Ty se zabývají tématy, jak budovat komunitu, klíčovými zdroji práce s komunitou a nástroji Facebooku, které s tím mohou pomoci. Najdete tu také případové studie, které ukazují, jak vybrané firmy s danými přístupy uspěly. A nechybí ani praktické tipy včetně podnětů, které vás přimějí přemýšlet o tom, jak budovat komunitu ve vašem případě.

Zdroj: Meta

Příručka rovněž nabízí „rámec ROI“ pro komunity, který kategorizuje různé iniciativy do specifických cílů.

Zdroj: Meta

K dispozici jsou také přehledy cílů komunit stejně jako tipy pro zapojení uživatelů.

Zdroj: Meta

V průvodci zkrátka najdete řadu skvělých tipů, které vám pomohou zamyslet se nad vlastním přístupem ke komunitám. Vzhledem k postupujícím trendům mohou být skupiny na Facebooku totiž časem klíčovým prvkem, se kterým je dobré počítat. Správně oslovený a zaujatý člen skupiny se totiž mnohem pravděpodobněji stane platícím zákazníkem.

Pokud vás zajímá více, stáhněte si kompletní příručku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře