Meta vydala novou příručku, která má firmám pomoci co nejlépe využít online komunity. Průvodce se zaměřuje především na skupiny na Facebooku, ale obsahuje i řadu úvah a tipů, které se mohou hodit při jakékoliv komunitní iniciativě.
Na Facebooku stále více značek a organizací úspěšně využívá komunity, ať už pro účely zákaznické péče, inovace produktů, věrnosti a zapojení, získávání nebo udržení zákazníků a podobně. Nová příručka má i ostatním firmám ukázat, proč je důležité investovat do komunit, a sdílí osvědčené postupy potřebné k úspěchu.
39 stránkový průvodce je rozdělený do 6 částí. Ty se zabývají tématy, jak budovat komunitu, klíčovými zdroji práce s komunitou a nástroji Facebooku, které s tím mohou pomoci. Najdete tu také případové studie, které ukazují, jak vybrané firmy s danými přístupy uspěly. A nechybí ani praktické tipy včetně podnětů, které vás přimějí přemýšlet o tom, jak budovat komunitu ve vašem případě.
Příručka rovněž nabízí „rámec ROI“ pro komunity, který kategorizuje různé iniciativy do specifických cílů.
K dispozici jsou také přehledy cílů komunit stejně jako tipy pro zapojení uživatelů.
V průvodci zkrátka najdete řadu skvělých tipů, které vám pomohou zamyslet se nad vlastním přístupem ke komunitám. Vzhledem k postupujícím trendům mohou být skupiny na Facebooku totiž časem klíčovým prvkem, se kterým je dobré počítat. Správně oslovený a zaujatý člen skupiny se totiž mnohem pravděpodobněji stane platícím zákazníkem.
Pokud vás zajímá více, stáhněte si kompletní příručku.