Facebook plánuje zavést nové nástroje, aby pomohl tvůrcům obsahu na Instagramu získat více peněz. Chystá specializované obchody pro autory, novou nabídku reklam a dokonalejší tržiště, které je propojí se značkami.
Creator Shops
Takzvané Creator Shops budou podobné jako již existující Instagram a Facebook Shops pro ecommerce. Narozdíl od nich se však otevřou širokému množství uživatelů, nejen firemním stránkám.
Facebook totiž vnímá, že řada tvůrců už dnes propaguje produkty či služby ve vlastním obsahu. A mnohdy je i prodává, ovšem ne v aplikaci. Pomocí Creator Shops budou tyto snahy řádově jednodušší a efektivnější. K dispozici budou různé propagační nástroje, které autorům nabídnou více způsobů, jak se lépe spojit s publikem a generovat v rámci svých aktivit větší příjmy.
Nová nabídka reklam
Facebook se také chystá vytvořit novou integrovanou nabídku reklam, který by umožnila platit tvůrcům za propagaci produktů přímo v aplikaci. Díky tomu se zjednodušší partnerství se značkami a rozšíří příležitost finančního ohodnocení pro autory obsahu.
Značkové tržiště
A nakonec Facebook pracuje na vylepšeném online tržišti pro značkový obsah, které propojí relevantní značky s tvůrci. Zní to podobně jako existující nástroj Brand Collabs Manager. Nová platforma bude ovšem vylepšená a zároveň se otevře většímu množství instagramových uživatelů.
Všechny novinky jsou zatím ve fázi příprav.