Facebook plánuje v následujících měsících zavést takzvaný Events Manager. Toto jednotné administrační prostředí umožní spravovat všechny online (webové stránky, aplikace) a offline (CRM, POS, e-maily) zdroje zákaznických dat na jednom místě.
Jeho podoba a funkce jsou nadesignované tak, aby vám od začátku až dokonce zjednodušily zjišťování dat, jejich nastavení, správu a řešení potíží. Events Manager obsahuje také následující klíčové prvky:
- Události z aplikací: V této části vám Events Manager umožní za pomoci Facebooku spravovat data o zákaznících vašich aplikací. Součástí je i nový diagnostický nástroj, který standardizuje vlastní události přijaté z vaší aplikace na události, které lze použít pro optimalizaci reklam, vytváření publik a přehledů.
- Integrace partnerů: Budete moci připojit platformy, které používáte pro nákupy, interakce a správu zákazníků, a sloučit je s partnerskými daty v Events Manageru. Pomocí těchto údajů pak budete schopní měřit dopad reklamy, zvýšit počet konverzí a vytvořit relevantnější publikum.
- Vylepšení vlastních konverzí: Tady vás čeká zdokonalené vytváření pravidel, možnost sdílet vlastní konverze mezi reklamními účty a vyšší počet konverzí (až 100) povolených na každý reklamní účet.
- Vylepšení Facebook Pixelu: Nová funkcionalita vám poskytne diagnostiku běžných chyb událostí, odkazů na místa, kde k chybám došlo, a doporučených kroků pro odstranění problémů.
- Vylepšení offline událostí: Nový nástroj vám pomůže úspěšné prvotní nahrávání dat. Obsahuje i dvě nové funkce pro zlepšení kvality dat – automatické mapování dat a chybové zprávy pro neplatná data.