Video je pro Instagram v současnosti klíčovým tématem a Instagram sám opakovaně upozorňuje, že engagement u videa roste a že by se firmy měly na tento trend zaměřit. S tím se shoduje také nejnovější průzkum. Podle něj má největší dosah právě formát Reels.
Průzkum analyzoval 77,6 milionů instagramových příspěvků v průběhu července 2022. Cílem bylo změřit nejnovější trendy zapojení na základě formátu. A zjistilo se, že:
- nejčastěji zveřejňovaným typem obsahu na Instagramu zůstávají příspěvky s fotkami, které tvoří 42 % všech postů
- na druhém místě se umístily carousely s 26 %
- na třetí příčce jsou pak Reels s 22 %
- co se týče odhadovaného dosahu, tam Reels zaznamenávají největší úspěch, a to s docela velkým náskokem
- Reels také generují mnohem více lajků
- příspěvky s fotkami pak stále generují více komentářů
Data ukazují, že Reels jsou v současnosti nejlepší možností, jak maximalizovat dosah a zapojení na Instagramu. I přes rostoucí „humbuk“ kolem tohoto krátkého formátu však většina uživatelů Reels nezveřejňuje. Pro firmy to tak představuje významnou příležitost, jak získat větší pozornost pro svůj obsah.
Výsledky celého průzkumu si můžete přečíst zde.