Správně zvolené GIFy dokáží cílové publikum pobavit a firmám zajistit větší engagement. Možnost používat tento krátký video formát na stránkách zavedl Facebook už v roce 2015, od té doby však neusnul na vavřínech a do jeho zlepšení věnuje úsilí i nadále.
Aktuální novinkou je možnost nahrávat GIFy přímo v Ads Manageru, a to v místě, kde přidáváte klasické video.
Kromě toho můžete také propagovat příspěvek obsahující animovaný obrázek. Jak na to?
GIFový příspěvek vytvoříte klasickým způsobem, jako vytváříte i jiné typy příspěvků. Do textového pole vložíte odkaz na konkrétní GIF. Až se náhled načte, post zveřejněte a klikněte na možnost „Propagovat příspěvek“. Pakliže odkaz na GIF nemáte, můžete využít třeba nabídky platformy GIPHY.com.
I v případě GIFů se hodí volit animace ve vysoké kvalitě, která je však menší než 8 MB. Obrázek by měl také obsahovat méně než 20 % textu. Rovněž se může stát, že pokud obrázky blikají nebo jsou zrnité, Facebook vám reklamu neschválí.