Instagram tvrdí, že Stories jsou nejatraktivnějším reklamním formátem, který je aktuálně dostupný napříč platformami. Reklamy si v nich od ledna vyzkoušelo pár vyvolených partnerských firem a všechny se shodly na tom, že jejich dosah byl doslova monumentální. Aby ne, když Stories sleduje 150 milionů uživatelů denně.
Nový reklamní formát žádá rozměr 1080 × 1920 pixelů. Ořez z klasických horizontálních bannerů by však byl složitý, proto Facebook umožňuje využít toto umístění pouze samostatně bez ostatních placementů.
To je však jen začátek. Instagram bude v brzké době reklamní účely dále rozšiřovat a plánuje zavést optimalizaci na video views, website clicks, website conversions a mobile app installs / mobile app engagements. A aby té radosti nebylo málo, přidávat odkazy do reklam ve Stories bude možné už také co nevidět.
Pro reklamy ve Stories můžete tradičně využívat i cílení. Narozdíl od ostatních podobných platforem, jako je Snapchat, mají navíc přesah do Facebooku, odkud Instagram sbírá relevantní data o publiku, které chcete oslovit. Reklamy nastavíte v Power Editoru, Ads Manageru i Marketing API.