Reminder Ads budou dostupné v Instagram Stories a Správci reklam

30. 10. 2023Novinky

Instagram oznámil dvě novinky týkající se reklam s připomenutím. Nově je budete moci umístit do Stories, což vám pomůže zvýšit zájem o vaše události. Kromě toho budou k dispozici přímo ve Správci reklam, čímž si usnadníte práci.

Reminder Ads spustil Instagram v aplikaci letos v březnu. Tyto reklamy umožňují uživatelům přihlásit se k odběru připomenutí nadcházejících událostí.

Původně byly Reminder Ads dostupné pouze ve feedu, nyní se však rozšiřují také na příběhy. Nově je budete moci vytvářet i ve Správci reklam, takže už nebudete muset zveřejňovat příspěvky organicky a poté je sponzorovat.

Reminder Ads fungují tak, že když se uživatel přihlásí o odběru upozornění, Instagram mu pošle celkem tři připomenutí – jedno den před akcí, další 15 minut před jejím začátkem a poslední upozornění přijde v okamžiku, kdy událost odstartuje.

Reminder Ads tak představují zajímavý reklamní prostředek hned z několika důvodů. Nejen že vám pomohou podpořit zapojení do událostí, které chystáte, ale můžete s nimi také využít miliardovou síť uživatelů a zvýšit o vašich událostech povědomí.

O novince se více dozvíte na blogu Instagramu. O reklamách s připomenutím se dočtete v nápovědě a způsob, jak je tvořit ve Správci reklam, najdete zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře