Meta představila předpovědi a trendy pro rok 2024. Do svého seriálu Performance Talks si pozvala nejvýznamnější světové marketéry a vedoucí pracovníky Mety, aby zjistila, co bude letos hýbat sociálními sítěmi a digitálním světem obecně.
Zprávy
Zprávy patří mezi klíčové trendy letošního roku. Podle predikcí usnadní firmám ještě více práce než doposud. Ukazuje se totiž, že lidé chtějí s firmami komunikovat stejným způsobem, jakým komunikují s přáteli a rodinou – prostřednictvím zpráv. Meta proto předpovídá, že v roce 2024 se komunikace výrazně zaměří na chatování a v rámci chatů se toho mezi lidmi a firmami odehraje mnohem více.
Reels
Kreativa nativně vytvořená pro Reels zajistí lepší výkonnost kampaní. S více než 200 miliardami přehrání krátkých videí denně na Instagramu a Facebooku dokáží Reels dál udržet pozornost uživatelů. Proto by firmy měly i nadále vycházet vstříc novým i stávajícím zákazníkům tam, kde konzumují obsah. A pokud použijí kreativu nativně vytvořenou pro Reels, zaznamenají ještě lepší výkonnost kampaní.
Umělá inteligence
Nová éra digitálních zážitků s umělou inteligencí přinese v roce 2024 ovoce. Nástroje generativní AI pomohou firmám vytvářet a škálovat reklamy rychleji a efektivněji. AI se z módního slova stane základním prvkem, který kreativním týmům pomůže generovat více výstupů a naučí je, co vede k nejlepšímu výkonu.
Podrobnosti k jednotlivým trendům najdete ve videu na blogu Mety.