WhatsApp přidává nové možnosti propagace

29. 6. 2023Novinky

Meta přidává do aplikace WhatsApp další reklamní nástroje. Chce tím pomoci firmám využít rostoucího trendu používání soukromých zpráv.

Meta zaprvé umožní firmám na WhatsAppu spouštět placené reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu, aniž by potřebovali účet na Facebooku. Tento nový typ propagace bude obsahovat CTA tlačítko WhatsAppu, které potenciální zákazníky přivede zpět do vašeho kanálu pro zasílání zpráv.

Firmy jen musí respektovat používání zasílání zpráv a vyvarovat se spamování potenciálních zákazníků. Meta z tohoto důvodu omezuje počet zpráv, které mohou firmy posílat.

V souvislosti s tím přidává Meta také několik nových možností personalizovaných zpráv, které umožňují navázat spojení s lidmi, kteří již dříve projevili zájem o vaši firmu.

Zdroj: Meta

Tyto zprávy se mohou týkat například připomenutí schůzky, blahopřání k narozeninám nebo tipů na speciální výprodejové akce.

Namísto manuálního zasílání zpráv více zákazníkům tak budete moci posílat osobní zprávy se jménem zákazníka a přizpůsobitelnými tlačítky s výzvou k akci konkrétním seznamům lidí (noví zákazníci, VIP zákazníci a podobně), naplánovat den a čas odeslání a poté sledovat, co vám funguje.

Tento pokročilý volitelný typ zpráv bude Meta nabízet za poplatek v aplikaci WhatsApp Business.

Podrobnosti si můžete přečíst na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře