Facebook Blueprint, oficiální vzdělávací online platformu pro marketing na sociální síti, dnes využívají už téměř 2 miliony lidí z více než 150 zemí. Pozadu nezůstávají ani firmy, kterých se na Blueprint registrovalo již přes milion.
Facebook spustil Blueprint v září 2015. Od začátku bylo jeho cílem pomoci agenturám, partnerům a marketérům po celém světě zdokonalit znalosti a dovednosti v marketingových nástrojích, které sociální síť nabízí.
Blueprint obsahuje celou řadu kurzů, které na sebe logicky navazují a kde si přijdou na své začátečníci i zkušení. Najdete tu návody, podporu, praktické tipy, ukázky z praxe, testy a další materiály, které vaše kampaně pozvednou na vyšší úroveň.
Mezi nejpopulárnější kurzy přitom patří:
- Welcome to Marketing on Facebook
- Ad Policies for Content Creative and Targeting
- Brand Best Practices
- Extend Your Campaign’s Reach with Audience Network
- Targeting: Core Audiences
Facebook Blueprint také kromě jednotlivců využívají i firmy malých a středních velikostí. Ty nejaktivnější pocházejí z těchto zemí:
- USA
- Brazílie
- Indie
- Velká Británie
- Mexiko
- Indonésie
- Kanada
- Austrálie
- Německo
- Filipíny
Facebook Blueprint začal také v letošním roce nabízet „odměny“ těm nejšikovnějším. Po vzoru Google Partners zavedl certifikace, díky kterým můžete prokázat, že jste skuteční profesionálové ve facebookové reklamě. Přečtěte si, jak certifikace probíhá, z čeho se skládá, jak je obtížná, co jsou její úskalí a pro koho je určená.