Facebook zavádí do Evropy Brand Collabs Manager a předplatné pro fanoušky

1. 3. 2019Novinky

Evropská komunita tvůrců na Facebooku kontinuálně roste a tvoří důležitou skupinu. Proto ji Facebook podporuje, jak může. V první řadě klade důraz na monetizaci jejich tvorby a díky tomu přivádí do Evropy nové možnosti.

Testování fanouškovského předplatného rozšíří Facebook do Velké Británie, Španělska, Německa a Portugalska. Tento nástroj umožňuje fanouškům podporovat jejich oblíbené tvůrce a autory drobným měsíčním poplatkem. Na oplátku získají speciální odměny nebo exkluzivní obsah.

Podobně je na tom Brand Collabs Manager, který bude nyní k dispozici ve Velké Británii a v Německu. Díky němu mohou inzerenti a značky najít ke spolupráci tvůrce a kreativce, kteří se budou podílet na vytváření brandového obsahu na Facebooku.

Facebook vítá kreativní přístup autorů i firem a snaží se jim v jejich činnosti pomoci všelijakými způsoby. Spustil například platformu Watch pro tvorbu videí, kterou sleduje 75 milionů lidí každý den. Pro začínající tvůrce herních videí připravil speciální program Level Up. Facebooku se líbí i myšlenka větší interaktivity, proto zavedl také živé ankety či možnost zaujmout fanoušky formou gamifikace.

Podrobnosti o novinkách si můžete přečíst na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře