Facebook přehodnotil striktní zákazy reklam, které jsou zaměřené na blockchain. Nově bude povolovat kampaně týkající se novinek z odvětví, vzdělávání a událostí. K tomuto typu reklamy nebude potřeba předchozí schválení Facebooku.
Výjimka se týká pouze výše zmíněných oblastí. Nadále nebude možné volně inzerovat obsah zaměřený na kryptoměny, binární soubory nebo ICO. Některé reklamy budou stále úplně zakázané nebo budou vyžadovat předchozí souhlas, například kampaně týkající se kryptoměn, mining softwaru a hardwaru.
Facebook v roce 2018 zakázal všechny reklamy kryptoměn a ICO. Jednalo se o reakci na časté podvody a stinné stránky, které s sebou tento typ podnikání přináší. Dříve proto stačilo v příspěvku kryptoměny jen zmínit a i když se nejednalo o přímou kampaň blockchainu, Facebook reklamu stejně neschválil. Po úplném zákazu Facebook časem umožnil inzerovat vybraný obsah, ale jen po jeho předchozím schválení.
Facebook také připravuje svou vlastní kryptoměnu, a proto začíná přístup přehodnocovat. V loňském roce vytvořil i novou divizi, která se zabývá využitím technologií blockchain.
Cílem Facebooku je nadále bránit klamavé reklamě finančních produktů a služeb, ale na druhou stranu nechce úplně zamezit propagaci vzdělávání a vývoje blockchainových technologií.