Facebook připravuje několik nových nástrojů, které firmám usnadní navázat spojení se zákazníky a podpoří jejich propagaci na sociální síti. Chystá například novinky pro hovory, rezervace schůzek přístupné všem a řadu dalších.
Hovory ze schránky
Uskutečňovat audio a video hovory se zákazníky bude brzy možné přímo ze schránky Business Inbox v Messengeru. Spojení tak bude efektivnější a firmám i uživatelům usnadní práci.
Facebook novinku zatím testuje s několika vybranými značkami.
Live Audio Rooms pro firmy
Dále Facebook rozšiřuje přístup k Live Audio Rooms, které se teď otevírají vybraným malým a středním podnikům. Jedno rozšíření už přitom v říjnu provedl, kdy dal místnosti k dispozici všem ověřeným účtům.
Díky Live Audio Rooms mohou firmy pořádat živé konverzace na témata, která jsou pro zákazníky důležitá. Do Live Audio Rooms můžete pozvat přátele, sledující, různé tvůrce nebo libovolné posluchače – ti všichni se mohou stát řečníky.
Získáte tak další zajímavou příležitost pro budování značky i povědomí o ní.
Rezervace schůzek pro všechny
Facebook rovněž zpřístupňuje všem malým a středním firmám nástroj pro rezervaci schůzek. Ten vám umožní snadno a rychle naplánovat schůzky přímo na Facebook stránce. Tento proces lze synchronizovat s Google kalendářem a řadou dalších oblíbených rezervačních nástrojů v reálném čase.
Nová výzva u reklam
Facebook se obecně snaží podporovat malé podniky co nejvíce. Další potenciál tak vidí ve speciální výzvě v rámci reklam. Když uživatelé zareagují na reklamu pomocí emotikonu palce nebo srdíčka, zobrazí se jim zpráva, která vysvětluje, jak jejich reakce může danému podniku pomoci zlepšit jeho propagaci na Facebooku.
Kolekce ve WhatsApp
Pozadu nezůstává ani WhatsApp, kam Facebook přidává nový business nástroj. Ten firmám umožní uspořádat produkty podle kategorií, a zákazníkům tak snáze najít zboží, které hledají.
Snazší tvorba reklam
A nakonec Facebook zavádí novinky v tvorbě reklam v Business Suite. Nově bude například možné vytvářet reklamy pouze pro Instagram z počítače a k dispozici budou i nové přehledy, které pomohou měřit výkonnost reklam. Zjednodušením prochází také proces vytváření reklam v Ads Manageru.
Podrobnosti o všech novinkách se dočtete na blogu Facebooku.