Instagram nastínil, čemu se chce v letošním roce nejvíce věnovat. V hledáčku bude mít primárně čtyři oblasti – video, komunikaci, transparentnost a tvůrce.
Instagram uvádí, že se chystá zdvojnásobit svou pozornost na video a sjednotit všechny video formáty kolem Reels. Klipy Reels se už nyní objevují v hlavním feedu Instagramu.
V říjnu sociální síť také sloučila různé formáty videí a od té doby automaticky přednastavuje kratší videa do formátu Reels. Instagram tak definitivně přestává být platforma pro sdílení fotek.
Dále se Instagram zaměří na zasílání zpráv, protože ze zpětné vazby ví, že lidé chtějí skrze platformu co nejvíce komunikovat a propojovat se.
Zároveň se bude snažit přidat více nástrojů pro monetizaci tvůrců.
A nakonec se chce více věnovat transparentnosti a poskytování většího přehledu o tom, jak Instagram funguje. To se pravděpodobně projeví v podobě chronologického feedu, který bude v aplikaci k dispozici. Přepínání kanálů by mělo fungovat manuálně.
Podrobnosti se dozvíte v tomto videu:
A jako bonus zveřejnil Instagram seznam TOP hashtagů za rok 2021: