Facebook zpřístupňuje značkový obsah všem tvůrcům Reels

24. 10. 2022Novinky

Meta otevírá značkový obsah ve Facebook Reels všem tvůrcům na světě. Díky tomu získají další možnost monetizace. Firmám se zase rozšíří možnosti spolupráce s relevantními influencery a propagace jejich produktů či služeb.

Meta poprvé zavedla značkový obsah pro Instagram Reels v roce 2020. Nyní tyto tagy budou moci využívat také tvůrci Reels na Facebooku, a to ve svých organických příspěvcích.

Jakmile tvůrce tento speciální tag použije, dostane firma, jíž se týká, upozornění na příspěvek a rovněž získá přístup k metrikám o jeho výkonu. Dané video může také snadno převést na reklamu s označením Sponzorováno.

Meta upozorňuje, že veškerý obsah, který zahrnuje brand nebo produkt nebo je jimi ovlivněn výměnou za hodnotu, musí tuto firmu označit v souladu s pokyny, které se na propagace tohoto typu váží.

Zdroj: Meta

Novinka nabídne autorům videí další možnosti, jak si díky tvorbě vydělat více peněz. Firmám zase rozšíří příležitosti pro spolupráci s relevantními tvůrci v jejich oboru a regionu.

Všichni autoři videí, kteří dodržují zásady Mety týkající se monetizace pro partnery a značkového obsahu, již mohou nový nástroj používat. Více informací včetně průvodce značkovým obsahem pro Reels zjistíte zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře