Meta otevírá značkový obsah ve Facebook Reels všem tvůrcům na světě. Díky tomu získají další možnost monetizace. Firmám se zase rozšíří možnosti spolupráce s relevantními influencery a propagace jejich produktů či služeb.
Meta poprvé zavedla značkový obsah pro Instagram Reels v roce 2020. Nyní tyto tagy budou moci využívat také tvůrci Reels na Facebooku, a to ve svých organických příspěvcích.
Jakmile tvůrce tento speciální tag použije, dostane firma, jíž se týká, upozornění na příspěvek a rovněž získá přístup k metrikám o jeho výkonu. Dané video může také snadno převést na reklamu s označením Sponzorováno.
Meta upozorňuje, že veškerý obsah, který zahrnuje brand nebo produkt nebo je jimi ovlivněn výměnou za hodnotu, musí tuto firmu označit v souladu s pokyny, které se na propagace tohoto typu váží.
Novinka nabídne autorům videí další možnosti, jak si díky tvorbě vydělat více peněz. Firmám zase rozšíří příležitosti pro spolupráci s relevantními tvůrci v jejich oboru a regionu.
Všichni autoři videí, kteří dodržují zásady Mety týkající se monetizace pro partnery a značkového obsahu, již mohou nový nástroj používat. Více informací včetně průvodce značkovým obsahem pro Reels zjistíte zde.