Meta přidala do nákupních kampaní Advantage+ nové přehledy o publiku a k dispozici je také nové cílení reklam. To vám umožní oslovit lidi, kteří projevili zájem o vaše produkty nebo služby, ale ještě neuskutečnili nákup.
V rámci cílení Advantage+ teď můžete segmentovat angažované zákazníky, díky čemuž získáte nové možnosti pro optimalizaci reklam. Meta definuje angažované zákazníky jako lidi, kteří vědí o vaší firmě nebo již interagovali s vašimi produkty či službami, ale zatím neprovedli nákup.
Díky novému nastavení můžete vytvořit vlastní publikum těchto lidí, a přimět je se znovu zapojit.
Tato publika budete moci segmentovat také v reportech. Díky tomu můžete sledovat, jak jednotlivé skupiny reagují na vaše reklamy. Což by vám mohlo pomoci optimalizovat sdělení pro různé cílové skupiny, protože pochopíte, jak každá z nich na vaše reklamy reaguje.
Kampaně Advantage+ se staly pro Metu i samotné inzerenty klíčovým nástrojem a mnoho značek dosahuje díky automatickému cílení a možnosti prezentace dobrých výsledků. Podle průzkumu Mety tyto kampaně vykazují v průměru o 17 % nižší náklady na akvizici a o 32 % vyšší návratnost výdajů na reklamu. Více si o výsledcích kampaní Advantage+ přečtete zde.
Podrobnosti o nákupních kampaních Advantage+ se dozvíte v nápovědě Mety.